Sunday, July 21, 2019

0 Waarom Download Mijn Ps4 Zo Langzaam






Je kan niet altijd met volle snelheid downloaden, het is mogelijk dat de server of website waar vanaf je download een bandbreedtebeperking heeft ingesteld als je hiervoor geen betaalde account hebt. je kan dan met een zeer beperkte snelheid wel gratis downloaden. geef anders eens een link naar zo'n download, dan kunnen we meekijken.. Zou ik je mogen vragen waarom? een game console is een dermate afgeschermd apparaat dat dit helemaal geen beveiligingsrisico met zich mee brengt. als ik echter als primaire dns mijn router instel 192.168.178.1 ( fritzbox ) en als secundair google 8.8.4.4 dan ga ik er ietsjes op vooruit. volgens mij heeft een dns niet zo veel te maken met je. Iemand een idee waarom mijn bekabeld internet verbinding van upc 120mbit naar mijn ps3 zo mega traaaaaaaag is? close . discussies . playstation 4. ps4; playstation vr; support. krachtige pcs en je zou nog raar opkijken hoevaak ik wel niet met absurde wachttijden te maken heb tijdens updates en downloads. ik denk ook persoonlijk dat er veel.












Ik had dan eens mijn router gereset en dan ging de snelheid weer snel voor een tijdje en had ik in no time 4 gig van de 15 gig gedownload. nadien verliep alles weer traag met estimates tot 60 uur. ik moest dan weg en heb de ps4 in sleep mode gezet zodanig dat hij verder download een dag later zat ik nog maar aan 10 van de 15 gigabyte.. Langzaam internet kan vele oorzaken hebben. in deze video wordt precies uitgelegd waar je op moet letten en hoe je eventueel je internet snelheid kan verhogen. waarom is mijn internet langzaam. Downloaden duurt erg lang, waarom traag? want vooral torrent bestanden die downloaden onbewust op de achtergrond mee, en zorgen daardoor dat je andere downloads erg traag worden of zelf worden onderbroken tijden het downloaden. glasvezel modems / routers downloaden langzaam.



waarom download mijn ps4 zo langzaam

visit link reference



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.